Avatar billede bioz Nybegynder
28. juni 2001 - 18:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rullemenu som kan rulle ned over anden frame/table

Indgredienser:
Vandret rullemenu (javascript).
index.* med enten frames eller tabbeller.

Kan det lade sig gøre at få rullemenu\'ens submenuer til at rulle ned over en anden frame/table nedenunder?

På forhånd tak.....
MVH
BiOZ
Avatar billede engrob Nybegynder
28. juni 2001 - 18:47 #1
Du bliver nødt til at bruge et framemenu script. Bratta har lavet en menu til frames på http://bratta.com/dhtml/scripts/scripts.asp?id=33&ac=0&order=created men det ser ud til siden er nede lige i øjeblikket.
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. juni 2001 - 20:24 #2
hvis indexsiden blot er med tabeller kan du nemt få rullemenyen til at rulle nedover. men hele menuen skal så genopstilles for hver ny side, det gør sideskift lidt langsommere.
Avatar billede bioz Nybegynder
28. juni 2001 - 21:50 #3
Tak for linket engrob.... og Jakoba du har ret, det var mig der havde lavet noget lor...

THX
BiOZ