Avatar billede gylling Juniormester
11. november 2008 - 22:39 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vis felt hvis en bestemt knap er aktiveret.

Jeg har en formular der índeholder 5 knapper med hver deres funktion. Til hver knap er der fra et til 15 felter. Hvordan kan jeg gøre så et felt kun er synlig hvis en bestem knap er aktiveret.
Cmd1 = felt1 - felt5
Cmd2 = felt6
Cmd3 = felt7 - felt12
Avatar billede mugs Novice
11. november 2008 - 22:46 #1
Sæt egenskaben synlig (visible) til false for alle felter. I knappens VedKlik:

Me.felt1.visible = true
Me.felt2.visible = true
else:
Me.felt1.visible = false
Me.felt2.visible = false

Du skal så ved klik på andre knapper sætte visible til False for alle de knapper der IKKE skal være synlige.
Avatar billede terry Ekspert
12. november 2008 - 09:50 #2
".. Hvordan kan jeg gøre så et felt kun er synlig hvis en bestem knap er aktiveret."

Do you already have some code which activates/deactivates your buttons? If so then you would also put the code for hidding your fields here.

If me.cmd1.Enabled  Then

Me.text1.Visible = false

..

End If
Avatar billede terry Ekspert
12. november 2008 - 09:52 #3
And you obvioulsy need an delse

If me.cmd1.Enabled  Then

Me.text1.Visible = True

..

Else

Me.text1.Visible = false

End If
Avatar billede gylling Juniormester
13. november 2008 - 19:39 #4
Hej Mugs og terry.
Begge jeres svar virker. Så i dele point.
Og tak for hjælpen.
Avatar billede terry Ekspert
13. november 2008 - 19:47 #5
selv tak