Avatar billede Slettet bruger
09. november 2008 - 13:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stort mellemrum ved linjeskift i Word 2007 til Vista? Nej tak.

Hejsa.

Mit problem er at når jeg laver et linjeskift med enter i Word 2007, så springer den nærmest halvanden linje ned, istedet for blot en. Hvis jeg bare skriver linjen ud så gør den det ikke.
Men er det nogen som ved hvordan jeg kan slå dette fra?

På forhånd tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2008 - 13:34 #1
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2008 - 13:41 #2
Jeg takker
Avatar billede htx98i17 Professor
09. november 2008 - 14:52 #3
eller shift - enter
Avatar billede ottosten Nybegynder
17. marts 2009 - 12:16 #4
Det er formodentlig fordi du i Word-menuen Formater - Afsnit har sat afstanden efter et afsnit til at være større end 0 i din dokumentstandard.
Åbn normal.dot og ændr afstanden til 0 og gem normal.dot, så skulle den være fixet

MVH
Ottosten
Avatar billede vejmand Juniormester
17. marts 2009 - 14:50 #5
ottosten >> Det er godt nok et gammelt og for længst lukket spørgsmål du skriver i, men har du overhovedet læst linket???

Det er altså noget vrøvl, det du skriver....