Avatar billede andersgm Nybegynder
09. november 2008 - 11:57 Der er 2 kommentarer

Online afstemning, hvordan?

Hej,

Jeg har brug for at lave en online afstemning på en webside.
Det skulle gerne være sådan at:
1) Man får tildelt et tilfældigt "navn", således at afstemningen bliver nogenlunde anonym.
2) Man skal herefter kunne stemme, men kun én gang pr person.

Nogle gode idéer til hvordan dette nemmest gøres eller idéer til evt eksisterende programmer som kan benyttes?

På forhånd tak.

Mvh. Anders, Odense
Avatar billede gurly Praktikant
09. november 2008 - 15:29 #1
hvis du skal lave det selv, så kommer det jo helt an på hvad du har mulighed for at køre, php og andre serversprog ?

Hvis du vil slippe meget let over det, så kig på >
http://www.newbie.dk/webservices/minivote/index.php
eller >
http://www.newbie.dk/ws/sas/index.php

du skal som minimun oprette dig som bruger, den lille afstemning er vist gratis, den store koster lidt, men det er ret beskedne priser de køre med.
Avatar billede gurly Praktikant
20. november 2008 - 15:19 #2
?