Avatar billede claust Nybegynder
01. november 2008 - 00:48 Der er 2 kommentarer

Bedste måde at inkludere WebWiz forum

jeg har et asp forum (www.webwizforums.com) som jeg vil have pakket ind i en top, sidebar menu og footer, lidt ligesom www.recordere.dk der bruger samme forum.

Hvad er den bedste måde at gøre dette;

- har forsøgt med iframe, det er uhensigtsmæssigt pga. skaleringer og scrollbars der popper op i tide og utide.
- har forsøgt med include file, og det er jo fint og pænt, men klikker man på et link i forumdelen bliver forum jo ikke på sin plads, men reloader i en full frame uden top, sidemenu og footer.

Skal jeg virkeligt til at redigere header og footer filen i forumkoden og dermed generere min egen top og bund, for dernæst at lave 'parraleldesignede' sider for resten af sitet, som det ser ud til at recordere.dk har gjort?
Avatar billede leif Seniormester
01. november 2008 - 01:13 #1
Ja, det du nød til.
Avatar billede roenving Novice
01. november 2008 - 10:19 #2
Ad 2: Hvorfor inkluderer de ting, man kan finde med links i forum, ikke top osv. ?-)