Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
31. oktober 2008 - 16:11 Der er 1 kommentar

Hvordan får jeg menupunkter tættere sammen

på dette site http://test.loyalteeclub.dk/ kan jeg ikke få menu-punkterne samlet , mit css ser sådan her ud, har prøvet at ændre width osv osv uden held ?

/* Navbar styles  */
body {
    behavior:url("/includes/css/csshover.htc");
}
div#navbar {
  float:left;
  /*background: white;*/
  width:100%; /* tilføjelse */
  /*border-bottom:1px solid black;/* tilføjelse */
  margin:0 0 0 0;
  margin-left:10px;, margin-bottom:1px;}

* div#navbar { /* Sætter samme skrift og størrelse på alle elementer i navbar'en  */
  font-size:80%;font-family:arial,sans-serif;font-weight:bold; }
div#navbar ul { margin:0; padding:0; list-style:none; background: #506479;
  /*border-top: 1px solid black; */}
div#navbar li { position:relative; width:120px;; line-height:16px;;
  margin:0; padding:0; list-style:none; float:left;
  border-bottom:none;
  /*border-right:1px solid black;*/ }
div#navbar li:hover {background-color: #99CCFFf;}
div#navbar li.sub {
  background-image:url(darrow.png);
  background-position:right center;
  background-repeat:no-repeat;
}
div#navbar li.sub li.sub:hover {
  background-color: #ccf; /* Forhindre background-repeat i IE/Win. */ }
div#navbar ul li a { display:block; text-decoration:none;
  padding:0.25em 0 0.25em 0.5em; width:120px;; margin:0; }
div#navbar ul a {width:auto;}
div#navbar ul ul {display:none;position:absolute;width:120px;;
}
div#navbar ul ul li {/*border-bottom:1px solid black;
  border-left:1px solid black;*/margin-left:-1px;}
div#navbar li.sub li.sub {
  background-image:url(darrow.png);
  background-position:right center;
  background-repeat:no-repeat;
}
div#navbar ul.niveau1 li.sub:hover ul.niveau2 {/*border-top:1px solid black;*/}
div#navbar ul.niveau1 li.sub:hover ul.niveau2,
div#navbar ul.niveau2 li.sub:hover ul.niveau3 {display:block;}
div#navbar ul.niveau2 {top:1.5em; left:0;}
div#navbar ul.niveau3 {top:-1px; left:9em;border-top:1px solid black;}
Avatar billede micc Nybegynder
01. november 2008 - 16:51 #1
Du har ikke noget doctype-element, og følgeligt er resultatet forholdsvist utilregneligt. En valid doctype kunne være som følger:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC
"-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

Husk at den skal placeres helt i toppen af html-koden før <html>-elementet.