Avatar billede pkc Nybegynder
26. oktober 2008 - 16:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

webside med sms

Jeg søger en der kan lave et lille webiste/modul(til at sætte ind på en webside)hvor man kan oprette sig og efter følgende kan få tilsendt nogle spørgsmål til mobilen som der så kan besvares via sms fra mobilen. Når man har gjort det - får man så et nyt spørgsmål. Jeg er med på at der skal tilkobles noget sms gateway men det regner jeg også med du har styr på.

Sidder der nogen der allerede har lavet det og vil stille det til rådighed for mig eller er der en der kan sætte det op - så kontakt mig venligst her via eksperten eller pr. mail pkc snabel A scanboat punkt com -

På genhør
Per Krabbe
Avatar billede tigerdyr2007 Praktikant
27. oktober 2008 - 20:17 #1
www.coolsms.dk har en serie erhvers produkter lige klar til brug, som dækker dit formål.
Avatar billede pkc Nybegynder
27. oktober 2008 - 20:40 #2
Jeg vil godt have mit eget. (Der skal ikke bruges overtakserede sms´er)
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
11. november 2008 - 21:57 #3
Hej Per

Jeg har lavet et system til Kræften Bekæmpelse, der integrerer siten xhale.dk med unwire's smsgateway. Er det noget der kan bruges evt? Hvad gatewayen koster skal du aftale med unwire.
Avatar billede pkc Nybegynder
21. november 2012 - 08:27 #4
Lukket