Avatar billede mettecarsten Nybegynder
20. oktober 2008 - 20:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sprog, fra engelsk til dansk

Hej eksperter

Jeg har lige formateret min bærbare Acer, som før kørte med Vista (Home Premium) på dansk, men efter installionen kører på engelsk. Alle steder står den til dansk, installationen var på dansk, og på omslaget til installationscd'en står der "Languages included: ...Dansk" - men alligevel er alt på engelsk!

Hvad skal jeg ændre? downloade?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2008 - 20:06 #1
http://www.eksperten.dk/spm/844402

Måske lidt information her
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
21. oktober 2008 - 06:07 #2
Lige den helt rigtige information :-)

Smid et svar og pointene er dine
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2008 - 11:34 #3
:-)
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2008 - 12:13 #4
Vær lige opmærksom på dette:

Ikke helt uden problemer
Der er dog et par ting, du skal være opmærksom på ved brug af Vistalizator, da det jo sådan set ikke helt er "korrekt" at installere en anden sprogpakke på Home Premium. Du vil formentlig opleve, at Windows Update ikke virker helt normalt.

Her skal du, som Milan Zabka beskriver på hjemmesiden, sørge for at slå tilbage til Vistas originale sprog engang imellem og tjekke for opdateringer, hvorefter du så igen kan slå over til det andet sprog.

Ultimate har dog stadig den fordel, at du kan have forskellige sprog for hver bruger på computeren, hvilket Vistalizator endnu ikke understøtter. I stedet skifter programmet alle brugere og systemet til det valgte sprog.