Avatar billede ruffe66 Nybegynder
17. oktober 2008 - 17:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lægge danske undertekster på DVD der er født uden danske u

Jeg har en del DVD film, der ingen danske undertekster har. Jeg har hørt man kan hente underteksterne på nettet og derefter lægge dem ind i DVDen via en pc.
Finder der nogen hjælp derude???
Avatar billede tinux Nybegynder
17. oktober 2008 - 19:10 #1
Du kan bruge det program der hedder Dvdlab, programmet er dog ikke helt ligetil (kunne i hvert fald ikke selv finde ud af det, men gav nok for hurtigt op, hehe)!
Avatar billede norbert_ Nybegynder
17. oktober 2008 - 19:40 #2
Du kan også bruge tmpgenc dvd author. Her kan du så også - udover undertekster - lave menuer og shrinke filmen, hvis den ikke kan ligge på en alm. dvd-skive.
http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/tda3.html
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
06. december 2008 - 09:29 #3
Lukker denne tråd, jeg kom ikke videre