Avatar billede djharald Nybegynder
14. oktober 2008 - 14:48 Der er 1 kommentar

trafik spørgsmål ?

Hejsa Eksperterne :)

jeg leger med iden om at lave en lille eller 2 små day of defeat source servere
og har et tidbud på en windows server med 50 gb trafik per måned
og det er kun et hop fra dix så derfor tænkte jeg da jeg gerne vil kunne styre min servere

så det jeg søger er en eller nogen der kan sige mig hvor meget trafik en day of defeat server bruger på 1 måned med 16 spillere 24/7 det vil sige at jeg skal vide hvor meget trafik en day of defeat server med 16 spillere bruger af trafik på en time og så kan jeg der efter jo bare gange op til det antal timer der er på en måned og så har jeg bang trafik den bruger på en måned maks :D
Avatar billede djharald Nybegynder
14. oktober 2008 - 21:05 #1
slet ingen der kender et svar?