Avatar billede kpringkobing Nybegynder
09. oktober 2008 - 13:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Automatisk vidresendelse fra Lotus note til anden E-mail adr

Er det muligt i Lotus note, at angive en email adresse, som alt indgået post til en bestemt Lotus Mail adresse skal vidresendes til (automatisk) f.eks. i forbindelse med ferie.
Avatar billede leif Seniormester
09. oktober 2008 - 13:09 #1
Enten i Regler (Hvis det er tilladt i virksomheden) eller i NAB
Avatar billede leif Seniormester
09. oktober 2008 - 13:10 #2
Men hvis du har ferie skal du vil ikke kontrollere arbejdsmail ? ;-)

Og er det fordi en anden skal overtage dine mails, så er en mulighed jo at give medarbejderen rettighed til din mailfile
Avatar billede vivler Nybegynder
09. oktober 2008 - 13:10 #3
Du kan gøre det i regler...
Avatar billede kpringkobing Nybegynder
09. oktober 2008 - 17:20 #4
Regler virker. Svar leif
Avatar billede leif Seniormester
09. oktober 2008 - 18:32 #5
Svar.
Avatar billede leif Seniormester
09. oktober 2008 - 21:21 #6
200 var måske lige i overkanten, vil du ikke have nogen af dem tilbage ?

(Men tak for point)