Avatar billede tand Seniormester
26. september 2008 - 10:41 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Adobe Flashplayer kan ikke indstaleres.

Hvorfor kan jeg ikke indstallere Flashplayer 9 på min PC.??
Den fortæller mig at den har indstalleret sig,  jeg kan godt finde en fil med navnet i stifinder under Adobe.
Men denne fil indeholder 0 bit.
Der ligger også nogle undermapper
AssetCache og FU5UDMF6 men de er tomme.
Jeg har prøvet at slå al min beskyttelse fra
Avatar billede reinelt Nybegynder
26. september 2008 - 12:26 #1
du kan også køre en SFC /scannow for at se om den kan rette op på fejlen. Gå i START > KØR og skriv CMD - skriv herefter SFC /SCANNOW - og vent.. ha' din Win CD parat.
også prøve at installere bagefter. det er bud p.t.
Avatar billede tand Seniormester
26. september 2008 - 13:04 #2
Så er den i gang med at scanne på win XP.
Hvordan skriver jeg det på min Vista, der står der nemlig ikke kør.
26. september 2008 - 13:29 #3
[WindowsTasten][R] ...
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2008 - 14:00 #4
Du kan evt. også forsøge med at afinstallere og derefter prøve med en frisk installation.

Program til afinstallation findes her: http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/
Avatar billede reinelt Nybegynder
26. september 2008 - 15:28 #5
start-programmer,tilbehør-kør
Avatar billede tand Seniormester
28. september 2008 - 09:55 #6
Ja jeg har lige været væk et døgns tid på grund af fest.
Men her er jeg igen.
Jeg har hentet det afindstalleringsprogram. men det hjælper ikke.
Her er er mit forløb:
Jeg trykker på "Agree and install now" på Adobe`s Download Center.
Så fremkommer der en blå bjælke som spørger om jeg har tillid til denne hjemmeside
derefter skal jeg indstallere Active X objekt.
Og så kommer selve install programmet så trykker jeg på Installer.
Og efter ca 15sek. fortæller  Adoobe mig at den er indstalleret på min PC.
Men hvis jeg kigger efter den på skrivebordet eller i programmer kan jeg ikke finde den.
Hvis jeg går i Stifinder og går i Adobe mappen der (jeg har nemlig Photoshop)
ligger der en mappe der hedder flash player. hvis jeg højreklikker og går i egenskaber ligger der her 2 undermapper med 0 bit.

Karise larry: Der skrives her at jeg ikke kan lave noget her uden administrators tilladelse.??? Det er altså min egen PC.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. september 2008 - 11:01 #7
Du kan evt. prøve med at aktivere Super Administrator kontoen, og så gennemføre installationen fra den konto.

http://www.freesystem.dk/modules/smartsection/item.php?itemid=268
Avatar billede tand Seniormester
28. september 2008 - 12:57 #8
Så har jeg prøvet det, den skrev at den ikke kunne reparerer alle filerne.
Avatar billede reinelt Nybegynder
28. september 2008 - 13:40 #9
hvordan gik scanningen 130437???
Avatar billede thaipoulsen Nybegynder
29. september 2008 - 08:19 #10
jeg har det samme problem med flash player,
lige meget hvad jeg gor virker den ikke, naa den endelig er installeret,
og jeg gaar ind i kontrolpanel, tilfog fjern programmer, staar der et rodt + over den
jeg har vista home,nogle der kam hjaalpe,naar jeg har gemt 1 film og vil se den,
kommer der en fejl der siger cannot load skin.
Avatar billede thaipoulsen Nybegynder
30. september 2008 - 07:19 #11
jeg har nu hentet afspiller videolan paa www.videolan.org/
saa naar jeg skal se flash filer starter videolan player
saa jeg har glemt alt om flash player.
jeg tror det er mest i vista, dette problem med flash player.
haaber nogle kan bruge dette til noget.
Avatar billede thaipoulsen Nybegynder
01. oktober 2008 - 12:42 #12
kunne det bruges videolan player
Avatar billede tand Seniormester
03. oktober 2008 - 03:25 #13
Nu har jeg fået flashplayer til at virke uden jeg kan give nogen forklaring på det.
Det er mig stadig en gåde at detv skal være så svært og nærmest et tilfælde at det nu virker.
Ved en senere lejlighed vil jeg prøve din videolan thaipoulsen, for hvis den gør det uf for det samme og indstalleres uden problemer er det jo den man skal bruge.
NB: jeg havde nu også problemet i win XP.
send lige et svar thaipoulsen.
Avatar billede thaipoulsen Nybegynder
03. oktober 2008 - 04:52 #14
hej tand
ja videolan er der ingen problemer med naar man skal se flash filer,
starter automatisk op, jeg har droppet flashplayer.
saa prov den og du vil se ingen problemer med den.
mvh thaipoulsen
Avatar billede reinelt Nybegynder
03. oktober 2008 - 09:32 #15
glæder mig det lykkedes.
Avatar billede thaipoulsen Nybegynder
03. oktober 2008 - 09:43 #16
jamen velbekommen, skulle det vaare en anden gang.
Avatar billede tand Seniormester
29. november 2008 - 11:06 #17
Send lige et svar thaipoulsen
Avatar billede tand Seniormester
16. december 2008 - 10:59 #18
Jeg lukker nu