Avatar billede secher35 Nybegynder
18. september 2008 - 13:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udfyld alle felterne.

Hej jeg har lavet denne side: (med stor hjælp fra mitbrugernavn, stor tak til ham)
http://www.secher.me.uk/ninki2/test5.asp

Men nu vil jeg gerne have lavet sådan at alle felterne skal udfyldes for at kunne oprette den. Det er der mange der laver sådan at der kommer en msgbox kan jeg se men jeg vil meget gerne have sådan at Det bare kommer til at stå med rød i bunden af formen lige ved siden af "Slet Alt" knappen.

Er der nogen der kan vise mig hvordan det gøres? eller evt. har en link eller to så jeg kan læse om det? :)
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2008 - 14:00 #1
stort set præcis det samme - men i stedet for fx;

alert('fejl');

så lav en skjult boks

<div id="fejl" style="visibility: hidden;">fejl</div>

og i din js, altså i stedet for alerten

document.getElementById('fejl').visibility = 'visible';
Avatar billede secher35 Nybegynder
18. september 2008 - 14:33 #2
Hey keysersoze

Tak for det hurtige svar, det ser ud til at virke nu. ud over at jeg ikke kan se teksten når den laver fejl? Nogle idér?
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2008 - 14:56 #3
det må helt klart være en fejl i linie 73?
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2008 - 15:02 #4
en fejl fra min side i hvert fald at det hedder;

document.getElementById('fejl').style.visibility = 'visible';
Avatar billede secher35 Nybegynder
18. september 2008 - 17:44 #5
Mange tak for hjælpen.. :)