Avatar billede lillelyst Nybegynder
07. september 2008 - 14:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Købes: cpu til socket 478

Beklager hvis det er den forkerte kategori jeg benytter, men kan ikke oprette spørgsmål under køb og salg.

Jeg mangler en cpu`er til socket 478. Er der nogen som en til salg? Hvis ja ønsker jeg at vide:
cpu`ens stand, pris incl. fragt.

Venlig hilsen
Jørgen Ries
Avatar billede rebecca Novice
07. september 2008 - 16:50 #2
har en 3GHz socket 478 800MHz marepa@ka-net.dk
Avatar billede lillelyst Nybegynder
08. september 2008 - 00:10 #3
Beklager. Jeg skynder mig at lukke tråden igen. I får tak for jeres indlæg.
Avatar billede lillelyst Nybegynder
08. september 2008 - 00:11 #4
Og ønsker I point opretter jeg en tråd med henvisning til tråden her.