Avatar billede brammi Nybegynder
05. september 2008 - 11:46 Der er 5 kommentarer

Install XP via usb-pen

Hej Kloge experter.!

Skal installere XP på en Acer One A150AB som ikke har cd-rom drev i.! Så derfor kunne det være lækkert og kune gøre det via usb.

Har nu brugt rimelig lang tid på at finde nogen guides og programmer til at kunne lave en bootable usb pen som kan installere WinXP

Men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke.  Så tænkte på om nogen måske kunne hjælpe mig, med en guide eller sådan noget..

Jeg har en 8 gb kingston så plads mangler jeg ikke..!

Håber i kan hjælpe.. På Forhånd tak
Avatar billede peet-49 Novice
05. september 2008 - 11:54 #1
Maskinen skal kunne boote på usb, og pennen skal være bootbar, ellers kan det ikke lade sig gøre.
Avatar billede peet-49 Novice
05. september 2008 - 11:54 #2
Køb et eksternt drev istedet.
Avatar billede haverslev Novice
05. september 2008 - 12:00 #3
Avatar billede pazau Nybegynder
06. september 2008 - 21:31 #4
Køb en eksternt optisk drev.