Avatar billede katja_kh Nybegynder
03. september 2008 - 11:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opdatering af siden - kommentar box forsvinder.

min side opdater ikke korrekt.
http://katja.wi13.ots.dk/bibliotek/index.php?side=bog_til&&id=11

hvis man skriver en kommentar til bogen kommer den godt nok ind i databasen, men når siden så indlæses igen er kommentar boxen forsvundet.

<?
echo "$_GET[tak]";
include("db_con.php");
if (isset($_POST["submit"])) {

?>
    <script>
window.location=<?'index.php?side=bog_til&&id='.$_GET['id']?>;
    </script>
<?

    $kommentar=$_POST["kommentar"];
    $id=$_POST["id"];

  if (!get_magic_quotes_gpc()){
$kommentar= addslashes($kommentar);                    $id= addslashes($id);

        }

mysql_query("INSERT INTO biblo_kommentar (kommentar, fk_id, auth) VALUES ('$kommentar', '$_GET[id]', '2')")or die(mysql_error());

        }else{
                ?>

<form method="POST" action="<?echo $SERVER['PHP_SELF']?>">
<table border="0" width="480px"align="left">
<tr>
<td rowspan="2">Skriv din kommentar:</td>
<td align="left">
<textarea name="kommentar" cols="25"">
</textarea></td>
<td align="center">
<input type="submit" name="submit" value="SEND" class="knap"></td>
</form>
</tr>
</table>
                <?
                    }
                ?>
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. september 2008 - 12:04 #1
Jeg tror ikke den forsvinder.
Jeg tror nærmere du har dårlig html kode, som gør at den bliver stillet et sted, hvor den ikke kan ses.
I Google Chrome og FF3 bliver din side både før og efter en kommentar er tilføjet, ikke vist særlig godt.
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. september 2008 - 12:05 #2
Avatar billede katja_kh Nybegynder
09. september 2008 - 13:49 #3
Jeg har fundet ud af hvad det var. Der var en "else" som ikke skulle være der. Jeg tillader mig at accepterer mit eget svar.