Avatar billede cgleerup Nybegynder
25. august 2008 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvorfor [T] i yet another forum?

Er der nogen der kender til opsætning af "yet another forum" - jeg har rodet med det for en kammerat, og den skriver "klokken er[T]", i stedet for at vise tiden - nogen der ved noget om det?
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. august 2008 - 14:39 #1
Er det ikke .NET ?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
25. august 2008 - 14:47 #2
Tjoo - måske vidst egentlig, jeg bruger jo bare selve den simple opsætning gennem admin modulet, kender du noget til det?
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. august 2008 - 14:52 #3
Skægt, her er det samme problem: http://www.bulgarien.dk/Dansk/Forum.aspx?g=forum
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. august 2008 - 14:52 #4
Men nej, jeg kender desværre ikke til problemet.
Men kig i sovsen. :o)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
25. august 2008 - 14:58 #5
Ja faktisk præcis samme fejl, hmm?
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
30. november 2008 - 23:38 #6
Jeg sad også med denne fejl, og kiggede lige i koden til Yet Another Forum, og det viser sig at de ikke har holdt sprog versionen til dansk up to date:

        /// <summary>
        /// Formats a datetime value into 22:32:34
        /// </summary>
        /// <param name="dt">The date to be formatted</param>
        /// <returns></returns>
        public string FormatTime( DateTime dt )
        {
            dt += TimeOffset;
            try
            {
                if ( BoardSettings.DateFormatFromLanguage )
                    return dt.ToString( GetText( "FORMAT_TIME" ) );
                else
                    return String.Format( "{0:T}", dt );
            }
            catch ( Exception )
            {
                return dt.ToString( "T" );
            }

Hvis i tilføjer disse værdier til "COMMON" delen af "danish.xml", så virker det:

    <Resource tag="FORMAT_DATE_TIME_LONG">F</Resource>
    <Resource tag="FORMAT_DATE_TIME_SHORT">G</Resource>
    <Resource tag="FORMAT_DATE_LONG">D</Resource>
    <Resource tag="FORMAT_DATE_SHORT">d</Resource>
    <Resource tag="FORMAT_TIME">T</Resource>

i kan også selv vælge formatet på teksterne, som i ønsker.

Her er et fuldt eksempel:

<Resources language="Danish">
    <page name="COMMON">
        <!-- common... -->
        <Resource tag="POWERED_BY">Powered by {0} version {1}</Resource>
        <Resource tag="GENERATED">Denne side blev genereret på {0:N3} sekunder.</Resource>
        <Resource tag="SAVE">Gem</Resource>
        <Resource tag="CANCEL">Afbryd</Resource>
        <Resource tag="FORUM_JUMP">Gå til:</Resource>
        <Resource tag="SELECT_FORUM">vælg forum</Resource>
        <Resource tag="CAN_POST">Du kan skrive nye indlæg i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="CAN_REPLY">Du kan svare på indlæg i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="CAN_DELETE">Du kan slette dine indlæg i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="CAN_EDIT">Du kan ændre dine indlæg i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="CAN_POLL">Du kan lave afstemninger i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="CAN_VOTE">Du kan stemme i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="CANNOT_POST">Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="CANNOT_REPLY">Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="CANNOT_DELETE">Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="CANNOT_EDIT">Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="CANNOT_POLL">Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="CANNOT_VOTE">Du kan ikke stemme i dette forum.</Resource>
        <Resource tag="REGMAIL_SENT">En e-mail er blevet sendt. Åben din indbakke og klik på linket i e-mailen.</Resource>
        <Resource tag="UNREAD_MSG">Du har {0} ulæste besked(er) i din indbakke</Resource>
        <Resource tag="REGMAIL_WILL_BE_SEND">En e-mail bliver afsendt når du tilmelder dig. For at logge ind skal du tjekke din indbakke og klikke på linket i e-mailen.</Resource>
    <Resource tag="BBCODE_QUOTE">Quote:</Resource>
    <Resource tag="BBCODE_QUOTEWROTE">{0} wrote:</Resource>
    <Resource tag="BBCODE_CODE">Code:</Resource>
    <Resource tag="FORMAT_DATE_TIME_LONG">F</Resource>
    <Resource tag="FORMAT_DATE_TIME_SHORT">G</Resource>
    <Resource tag="FORMAT_DATE_LONG">D</Resource>
    <Resource tag="FORMAT_DATE_SHORT">d</Resource>
    <Resource tag="FORMAT_TIME">T</Resource>
  </page>