Avatar billede junold Nybegynder
22. august 2008 - 11:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

demote gammel DC.

Jeg har startet en gammel server op, som jeg skal bruge til fil-server. Den har for nogen år siden stået som PDC, men det skal jeg nu have fjernet. Men når jeg kører dcpromo, får jeg denne fejl:

A domain controller could not be contacted for the domain netposten.dk that contained an account for this computer.
Make the computer a member of a workgroup then rejoin the domain before retrying the promotion.

"The security database on the server does not have a computer account for this workstation trust relationship. "

Hvordan fjerner jeg dens rolle som pdc? Den nuværende PDC står på et helt andet netværk, så den skal bare "dø" den her.
Avatar billede holmus Nybegynder
22. august 2008 - 13:45 #1
Format c: ... Eller sæt den til at være sig selv som primær DNS server...

Men jeg tror ikke du får held med det! ;-)

Dine objekter dør jo efter, mener det er 180 dage tombstone lifetime er! :)
Avatar billede junold Nybegynder
22. august 2008 - 14:53 #2
Ok, I kill it. :)