Avatar billede lillelyst Nybegynder
11. august 2008 - 22:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

dvd-drev ses ikke i bios

Har lige købt en SAMSUNG SE-S204. Drevet kan ses i DENNE COMPUTER, i COMPUTERADMINISTRATION/DISKHÅNDTERING, men ikke i bios. Maskinen kan kun tilsluttes med usb-stik.
Mit problem er jo at når den ikke kan ses i bios kan jeg heller ikke boote fra den. Skal have windows geninstalleret.

Har nogen et tip til problemløsningen?
11. august 2008 - 22:36 #1
... check for "USB Support?" i din BIOS ... Kan også hedde noget andet...
Avatar billede lillelyst Nybegynder
11. august 2008 - 23:10 #2
Jeg valgte at indstille bios til at loade i default position. Herefter var der ingen problemer.
Du får tak for dit indlæg.
Avatar billede off-line Nybegynder
11. august 2008 - 23:11 #3
Og hvis du som jeg, har noget i Bios under Boot, som heder CDDrev, så se om
det drev står som det første.
Avatar billede off-line Nybegynder
11. august 2008 - 23:12 #4
Øv! meden jeg skrev fandt du løsningen*G*
11. august 2008 - 23:16 #5
Læg selv et [svar] og vi alle deler ... også til <jasveg>...
200P er for meget for dette...
Avatar billede off-line Nybegynder
11. august 2008 - 23:36 #6
Tak for opfordringen, men jeg bidrog vist kun til morskaben:)
Avatar billede lillelyst Nybegynder
12. august 2008 - 09:39 #7
Takker for indslagene og ha` en god dag :-)

Venlig hilsen
Jørgen Ries
12. august 2008 - 10:17 #8
Synes egentlig at 200P er for meget for dette. Ska' vi dele <jasveg> ?
Avatar billede off-line Nybegynder
12. august 2008 - 10:37 #9
Ellers tak, du viste den rigtige løsning, lillelyst vil gerne give de 200 point for det,
så det er da helt i orden:)
12. august 2008 - 22:56 #10
Takker...