Avatar billede grme Nybegynder
05. august 2008 - 22:56 Der er 1 kommentar

Bios til Asus P5GD1 Pro Motherboard

Jeg har det problem at jeg formaterede min computer og jeg har mistet min cd med diverse drivere. Nu da jeg godt kan lide at spille diverse spil på den, kom det problem at nu kunne den ikke køre nogen spil der kørte på Source engine. Det er meget irriterende da jeg lige har afsluttet efterskole ophold og der er nogle som spiller CS source, og jeg kan ikke spille med dem. Så jeg prøvede at opdatere inde på
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
Jeg tog version 1012 og kørte den med en Bios flash utility downloadet inde på samme hjemmeside, og efter at have genstartet computeren kørte det fint. Jeg gik lige ind i Day of Defeat 1.6 og min mus var mærkelig. Den gik hele tiden ud i 1/10 del sekund, og da jeg lukkede det ned igen kørte den fint. Så prøvede jeg at køre Cs Source, og den crashede bare som den plejer når den lige er kommet forbi loading screen med at sige Platform error: engine failed to initialyse. jeg lukkede computeren og lagde mig til at sove, og så da jeg startede den op idag, var der ingen lyd overhovedet. Pludselig kunne jeg ikke høre musik, og i starten lagde jeg egentlig ikke mærke til det, men med tiden har det drevet mig til vanvid. Nu har jeg opdateret min Lyd driver, og tager også lige min video driver nu da jeg er igang, men skal stadig have fixet den Bio.
Hvis der er nogen som kan hjælpe ville jeg blive reddet!
Avatar billede grme Nybegynder
05. august 2008 - 23:23 #1
Update: Lyd driveren gav mig lyden tilbage. Er MEGA glad for det