Avatar billede Slettet bruger
04. august 2008 - 20:52 Der er 3 kommentarer

MIn "if"-sætning fanger ikke min Session

Jeg skaber en Session ud fra en værdi (niveau) hentet i min database:

        if (myReader.Read())
        {
            Session["login"] = "Godkendt";
            Session["niveau"] = myReader.GetString(5);

- dette synliggør et link til en anden side som starter således:

    protected void Page_Load(Object Sender, EventArgs e)
    {
        if (!IsPostBack)
        {
            if (Session["niveau"] == "sadmin")
            {
                Editor1.AutoConfigure = AutoConfigure.Full;
                Editor1.Width = Unit.Pixel(776);
            }

HVis jeg udskriver Sessionen vha. Response.Write kan jeg uden problemer gøre det før "if" sætningen - men prøver jeg inden for klammerne sker der intet - heller ikke dét jeg vil scriptet til at gøre...
~:[
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2008 - 21:05 #1
Den dumme: du er sikker på at der ikke er en blank og at store og små bogstaver er rigtige?
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2008 - 21:17 #2
Ja - for jeg får jo resultatet i den nye side år jeg udskriver Sessionen i den nye side - og ja, sessionens værdi er copy/pasted fra databasen... ~;]
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2008 - 21:20 #3
Har også prøvet at fastdefinere sessionen: Session["niveau"] = "sadmin";
oppe i page_load - så virker det fint, underligt nok... - men ikke når jeg henter den fra forrige side... (???)