Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2008 - 12:42 Der er 1 løsning

Gridview med checkbox

Hej

Jeg har et gridview hvori jeg har lavet en checkbox, i denne box er det muligt at krydse af ved de forskellige rækker, men hvordan får jeg lavet så denne checkbox får et ID fra databasen og hvordan kan jeg aflæses hvilke rækker der er blevet afkrydset når der trykkes på en knap?

Jeg bruger C#

Mit GridView:

    <asp:GridView ID="GridViewViewSchoolSale" runat="server" Width="100%" AutoGenerateColumns="False"
        CellPadding="4" ForeColor="#333333" GridLines="None" BorderColor="#999999" BorderStyle="Solid"
        BorderWidth="1px">
        <FooterStyle BackColor="#5D7B9D" Font-Bold="True" ForeColor="White" />
        <RowStyle BackColor="#e6ebf2" ForeColor="#284775" />
        <AlternatingRowStyle BackColor="White" ForeColor="#284775" />
        <PagerStyle BackColor="#284775" ForeColor="White" HorizontalAlign="Center" />
        <SelectedRowStyle BackColor="#E2DED6" Font-Bold="True" ForeColor="#333333" />
        <HeaderStyle BackColor="#5D7B9D" Font-Bold="True" ForeColor="White" />
        <Columns>
            <asp:BoundField DataField="x1" DataFormatString="{0}" HeaderText="x1" />
            <asp:BoundField DataField="x1" DataFormatString="{0} kr" HeaderText="x2" />
            <asp:BoundField DataField="x1" DataFormatString="{0}" HeaderText="x3" />
            <asp:TemplateField HeaderText="Vælg">
                <ItemTemplate>
                  <asp:CheckBox ID="CheckBox1" runat="server"/>
                </ItemTemplate>
            </asp:TemplateField>
        </Columns>
    </asp:GridView>

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2008 - 13:25 #1
Fandt svaret.

Til andre kig på dette link: http://www.codeproject.com/KB/webforms/SelChkboxesDataGridView.aspx