Avatar billede otis Nybegynder
27. juli 2008 - 21:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billige indenrigsflyvninger

Hej Eksperter.

Er der nogen der kender en side hvor jeg kan finde en billig returrejse mellem Karup og Kastrup, gerne til under 1000 kr. Engang i kommende uge.

Otis.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2008 - 23:03 #1
hjemrejse dato???
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2008 - 23:07 #2
Tjek:
htp://www.supersaver.dk
http://www.billig-flybillet.dk

Så vidt jeg umiddlbart kan se er det Cimber Air der er billigst.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2008 - 23:08 #3
Avatar billede otis Nybegynder
28. juli 2008 - 09:01 #4
Hej John.

Jeg finder også frem til Cimber som de billigste. Jeg mener blot jeg engang har hørt at man kunne komme frem og tilbage på et sommer tilbud.

Men der er ikke andet for at jeg må ringe til Cimber og høre hvad de kan give mig. Længe leve dovenskaben.

Jeg lader dette spørgsmål lige stå her resten af dagen, og så vender jeg tilbage.

Otis.
Avatar billede otis Nybegynder
28. juli 2008 - 18:03 #5
Tak for ulejligheden john :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2008 - 20:53 #6
np :)