Avatar billede kantoraza Nybegynder
21. juli 2008 - 05:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

m4p til mp3

ja det har jo været oppe mange gange efterhånden. Kan simpelthen ikke finde en installation. Det skal være freeware. Hvor finder jeg det?

Rasmus
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
21. juli 2008 - 08:23 #1
Jeg har lige hurtig googlet det, og det ser ikke ud til at du kan få en fuld freeware version (lovligt) :)
Avatar billede ebea Ekspert
21. juli 2008 - 08:30 #2
Dette her er ikke freeware, men koster 95,- kr.  http://www.allmusicconverter.com
Men det er vel også rimeligt, for at lave et stykke værktøj, som andre kan fornøje sig med næsten gratis (gad vide hvem der ellers skulle betale Software udviklerens løn).
Avatar billede kantoraza Nybegynder
23. juli 2008 - 00:46 #3
ja.. googlede også efter det i omkring en time. Fandt noget der hed hymn, men kunne ikke downloades længere.. Gætter på jeg så køber det der du foreslår, ebea. Det er billigt. Andre programmer jeg har kigget på kostede op imod 500 kroner..

læg et svar :-)
Avatar billede ebea Ekspert
23. juli 2008 - 00:53 #4
Snup du bare dine egne point; det gælder formentlig ikke om at få flest point, så jeg samler ikke.
Avatar billede kantoraza Nybegynder
29. juli 2008 - 18:33 #5
heller ikke her ;-)