Avatar billede mokof Novice
16. juli 2008 - 18:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Indstilling af skærm

Jeg har lige ominstalleret XPeren på min PC. Jeg har en 19" fladskærm og før havde jeg fået den indstillet så bogstaverne og siderne havde en størrelse der svarede til skærmstr. Nu ligner det skærmen på en 14,5" bærbar og jeg kan ikke huske hvordan jeg gjorde. En anden ting, man skal åbenbart bruge flash player for at afspille flere ting bl.a. netbank. Den henter også godt nok og siger udført, men det virker bare ikke og når man går ind i tilføj/fjern prg. står den godt nok der, men i højre side hvor der står hvad den fylder, står der ingenting.
Avatar billede fbisen Nybegynder
16. juli 2008 - 18:08 #1
Jeg kender ikke til indstillingen af skærmen, men til netbank vil jeg tro du skal bruge Java i stedet.
Det kan hentes: http://www.java.com/en/download/index.jsp
Avatar billede mokof Novice
16. juli 2008 - 18:13 #2
30 Point ??? Det var nærigt, men hvordan redigerer jeg et spørgsmål.
Avatar billede fbisen Nybegynder
16. juli 2008 - 18:35 #3
Det er ikke muligt at ændre hvad man har skrevet. Desværre.
Men det er muligt at ændre point, hvis du ser ude i venstre side, er der "Funktioner". Der skulle også være hæv point funktion.
Avatar billede reinelt Nybegynder
17. juli 2008 - 17:35 #4
installering af flashplayer er forskellig fra bank til bank hvilken en har du??
m.h.t. point kan du efter du har konstateret hvem der skal have dem
lave et nyt spørgsmål og så tildele ekstra point der.
din skærmindstilling må ligge i egenskaber for skærm og så prøve sig frem.
Avatar billede mokof Novice
17. juli 2008 - 21:30 #5
Netbanken virker nu efter jeg hentede Java. Men jeg kan stadig ikke hente flash player, der kommer et skilt hveranden øjeblik og spør om jeg vil downloade det, men der kommer kun navnet - ingen MB.
Avatar billede reinelt Nybegynder
18. juli 2008 - 14:21 #6
i hvilket program skal flashplayeren bruges?
Avatar billede mokof Novice
20. juli 2008 - 21:47 #7
Sidst var da jeg skulle se en video, fra en fritidsforretning, om opstilling af et telt jeg lige har købt..
Avatar billede reinelt Nybegynder
21. juli 2008 - 09:30 #8
send mig linket hvorfra du downloader flashplayeren
Avatar billede mokof Novice
26. maj 2011 - 15:27 #9
Gammelt spørgsmål.