Avatar billede lonem Nybegynder
13. juli 2008 - 15:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

vil fjerne vista

har lige købt en pc og der er vista på og der fulgte selfølig ikke nogle cder med men skulle selv lave nogle back up og det har jeg gjort kan ikke lide vista for man kan ikke instalere de pogrammer som jeg gerne vil have ind så nu vil jeg have min xp ind i stedet for (hvordan gør jeg det) og hvis jeg vil have den tilbage til vista igen som jeg ikke tror jeg vil men man ved jo aldrig hi hi skal jeg så bare sætte de recovery cder jeg har lavet på eller hvad
men der er først hvordan jeg får xp ind
lonem
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2008 - 16:00 #1
For ikke at skide i nælderne så syntes jeg du bør køre med dualboot http://www.helgec.dk/vistabootpro.html
Avatar billede lonem Nybegynder
13. juli 2008 - 16:41 #2
okay men jeg vil ikke have vista liggende inde ,det er ikke for at der ikke er plads
men vil have det fjernet helt kan forstå på de tegninger på siden at vista vil blive liggende på drevet eller har jeg misforstået den
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2008 - 17:39 #3
Ja men hvis du ser så radikalt på det er det jo blot at installere XP på helt normal vis http://www.helgec.dk/xp-install.html
Avatar billede lonem Nybegynder
13. juli 2008 - 18:31 #4
tak prøver vil du lægge et svar
ppå forhånd tak
Avatar billede lonem Nybegynder
13. juli 2008 - 20:54 #5
ps  nu har jeg fået xp ind og kan du så fortælle mig hvorfor den ikke vil koble på nettet  der er ingen forbindelse til netkortet ?????????
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2008 - 21:02 #6
Har du installerer driverne til netkortet??
Avatar billede lonem Nybegynder
13. juli 2008 - 21:22 #7
jeg kan jo ikke komme på nettet og finde den på den pc ved ellers ikke hvordan  jeg skal kan man finde den på en anden pc???? den hedder 1394 netværkskort  sms
Avatar billede lonem Nybegynder
13. juli 2008 - 23:03 #8
hej igen har fundet driveren til den og tak for venligheden
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2008 - 10:49 #9
der er ikke noget netkort der hedder 1394 det er et firewire kort
Avatar billede lonem Nybegynder
14. juli 2008 - 17:26 #10
det står da 1394 netværkskort  men er der ikke et pogram der kan finde mine driver og instaler dem (og så kan jeg da godt forstå når jeg vil logge på nettet skriver den ofline eller forsøg igen  ?????