Avatar billede leif Seniormester
13. juni 2008 - 15:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SELECT baseret på UserName

Hej,

Hvis jeg bruger:
_name := @UserName;

@If(_name = "CN=Mit navn/OU=OUnit/O=ORG"; _list := "requesttype = \"mtstatus\" & sender = \"45xxxxxxxx\""; _list := "requesttype = \"mtstatus\"");

SELECT _list;

Så får jeg ingen dokumenter, kan man ikke lave en IF i en Select, hvis man kan, hvad kan jeg så have lavet forkert ?

Eller skal jeg hellere køre en Agent som sætter Readers field pga. en IF ?

/Leif
Avatar billede jogii Nybegynder
13. juni 2008 - 16:35 #1
Syntaksen er en lille smule anderledes

_name := @Name([Abbreviate]; @UserName );
_doselect := @If(_name = "CMit navn/OUnit/ORG"; requesttype = "mtstatus" & sender = "45xxxxxxxx"; requesttype = "mtstatus");
SELECT _doselect;
Avatar billede leif Seniormester
13. juni 2008 - 17:44 #2
Kanon, du styrer for vildt.

Takker, smid et svar.
Avatar billede jogii Nybegynder
23. juni 2008 - 09:21 #3
Ok