Avatar billede madser22 Novice
06. juni 2008 - 09:52 Der er 1 løsning

login i bestemt <td>

hejsa.

Jeg har lavet min login system som virker fint. Hvis brugernavnet bliver tastet forkert, vil jeg gerne have at det står en den <td> som ligger lige under login knappen:

http://imageload.dk/files/f420628ce8c5678595ce10c35121df07.jpg

Men det hænger oppe til venstre, hvordan får jeg det under min login boks?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede madser22 Novice
06. juni 2008 - 10:08 #1
Min ASP skal jo selvfølgelig bare sættes i den <td>

<table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0">
                            <form method="post" action="adminstrator.asp?action=login">

                                    <tr>
                                        <td class="login1">Velkommen Adminstrator<br />Indtast Brugernavn & Password.</td>
                                      </tr>
                                    <tr>
                                        <td class="login2"><input size="20" type="text" name="login"></td>
                                      </tr>
                                    <tr>
                                        <td class="login3"><input size="20" type="password" name="password"></td>
                                      </tr>
                                    <tr>
                                        <td class="login4"><input type="submit" value="Log ind" class="login" /></td>
                                      </tr>
                                    <tr>
                                        <td class="login5">

                                        <%
    If Request ("action") = "login" then

    If Request.Form("login") = "admin" AND Request.Form("password") = "admin" Then

    Session("login") = "JA"
    Session.Timeout = 30
    Response.Redirect("login.asp")

Else

    Response.Write "<font color='red'>Forkert Brugernavn/Password!</font>"

End If

%>
</td>

                            </form>
                            </table>