Avatar billede minku Nybegynder
12. maj 2008 - 17:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lysstyrke dæmpes mod min vilje

Sidder her med en Dell Inspiron 6400. købt for snart 2 år siden. Jeg har geninstalleret windows en del gange, og har vista på den nu. Jeg har ikke før haft problemet og computeren har aldrig gjort det før.
Men efter sidste installation af windows vista, dæmpes lysstyrken mod min vilje når jeg logger på. Lysstyrken er fin nok i starten af windows, men efter ca. 10-15 sekunder dæmpes den.

(Jeg er klar over man kan bruge genvejs taster osv. og når jeg tjekker om lysstyrken er skruet op, er den helt oppe.)

Nogen der har en anelse om hvad det evt. kunne skyldes?
- Skal jeg bare hoppe ud i endnu en formaterin?

Problemet er virkelig frustrerende, derfor giver jeg 200 point :)
Avatar billede coderdk Praktikant
12. maj 2008 - 17:49 #1
Prøv at sætte brightness i ATI Control Panel - Jeg har erfaret med NVIDIA at normale skærmting ikke virker ordenligt, med mindre man bruger NVIDIAs kontrolpanel. Måske gør det samme sig gældende hos ATI?
Avatar billede minku Nybegynder
12. maj 2008 - 18:04 #2
perfekt. det hjalp. mange takfor hjælpen. Hvordan lukker man spørgsmålet og giver point :D ?
Avatar billede coderdk Praktikant
12. maj 2008 - 18:45 #3
hhehe ok, det var bare et gæt fra min side :) men det giver jo mening, når NVIDIA også opfører sig sådan i Vista... Men underligt!

Jeg smider et svar, som du kan acceptere :)
Avatar billede minku Nybegynder
12. maj 2008 - 21:17 #4
<3