Avatar billede sutpark Nybegynder
12. maj 2008 - 16:09 Der er 4 kommentarer

en lille fejl på min side??

hej. for denne fejl på min webshop. men kan ikk få den væk.
Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/usr/local/lib/php/./templates/tmpl1//admin/./templates/tmpl1/admin/index.tpl) is not within the allowed path(s): (/home/virtual/XXX.dk:/home/virtual/_tmp) in /home/virtual/XXX.dk/public_html/Dennis/shop/smarty/core/core.get_include_path.php on line 34

nogen der kan hjælpe.. hurtigt :D takker
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
12. maj 2008 - 16:15 #1
/usr/local/lib/php/./templates/tmpl1//admin/./templates/tmpl1/admin/index.tpl

er det virkeligt den korrekte sti til index.tpl?
Avatar billede nopsen Ekspert
12. maj 2008 - 16:44 #2
det ser ikke meget ud til at det kan betale sig at hjælpe dig

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=sutpark&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

du har været her siden 2002, du burde vide hvordan man afslutter sine spørgsmål med feedback og uddeler point.
Avatar billede sutpark Nybegynder
12. maj 2008 - 21:22 #3
har acc alle spørgsmål. flere gange. har også skrevet til support her, den vil ikk afslutte dem.. but nevermind then..
Avatar billede dkfire Nybegynder
12. maj 2008 - 21:33 #4
For at kunne lukke dine spørgsmål så bliver det nød til at være et svar. Der er ikke nogen svar i de spørgsmål du mangler at lukke.
Du bør derfor bede de personer som du mener har hjulpet dig med dit problem, i dine spørgsmål, om at ligge et svar som du så kan acceptere.
Hvis der ikke er nogen som har hjulpet dig med dit problem skal du selv ligge et svar og acceptere dette.
Håber det hjalp lidt :-)