Avatar billede carmaron Nybegynder
11. maj 2008 - 23:37 Der er 8 kommentarer

Kompliceret Autoclick program

Hej :)

Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge, men nu prøver jeg alligevel :)

Jeg ville høre om et program der opfylder nedenstående krav findes et eller andet sted:

Jeg leder efter en program der automatisk kan klikke på noget som jeg fortæller det, at det skal klikke på (f.eks. 10 gange i sekundet)..
Dette er godt nok ikke svært at finde, og der findes masser af dem. Men det jeg leder efter skal kunne være i stand til at klikke på denne her knap 10 gange i sekundet, og samtidigt klikke på noget andet hvert 20. minut.

Eksempel:

- Tryk på knap [A] 10 gange i sekundet.
- Hvert 20. minut, tryk på knap [B] en enkelt gang
- Knap [B] fører til en side hvor der er en scroll-bar, og her vil jeg have den til at trykke på en af mulighederne i scroll-baren (Men ikke den samme hver gang - hvert 20. minut skal der klikkes på en anden en forrige gang)
- Efter at have trykket på en af dem, skal der trykkes på knap [C], og disse punkter skal så gentage sig selv om og om igen..

Findes det? (Og har jeg forklaret mig selv godt nok?)

På forhånd tak
Avatar billede carmaron Nybegynder
12. maj 2008 - 00:33 #1
Forresten, browseren "hopper" op og ned en gang i mellem, så knapperne er ikke altid placeret det samme sted, så den skal kunne trykke på et bestemt link (elle et eller andet der kan identificere den rigtige knap), og ikke et bestemt sted på skærmen..
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
12. maj 2008 - 02:04 #2
hvad er det vi er ude i her, et DOS attac eller andre ulovlighedder.
nærmere forklaring udbedes
Avatar billede carmaron Nybegynder
12. maj 2008 - 02:59 #3
Hehe.. Nej, jeg har absolut ingen ulovlige hensigter med det..
Jeg ved ikke engang hvad et DOS attack er, det skal bruges til et spil.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
12. maj 2008 - 11:28 #4
DOS attac = denial of service  f.eks ved at overbelaste en hjemmeside

http://en.wikipedia.org/wiki/Denial-of-service_attack

et spil? ok, så bare ud som om det var noget på internettet
Avatar billede carmaron Nybegynder
12. maj 2008 - 12:44 #5
det er et browser-baseret online spil, så det er  på internettet.. Men det har intet og gøre med at overbelaste det - Det kan betragtes som at jeg bare spiller, uden selv at være der :) Komplet uskyldigt..
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
12. maj 2008 - 14:38 #6
10 klik i sekundet, du kan da vist ikke klikke så hurtigt med musen, ligner mistænkeligt dos attack hvilket er ulovligt

henviser til http://www.eksperten.dk/regler.phtml  § 2.1.5  & § 2.1.10
Avatar billede carmaron Nybegynder
12. maj 2008 - 22:47 #7
Altså... Jeg har et program her der hedder AutoClick 2.0 som er freeware og 100% lovligt.. Det kan klikke med ned til 0,001 sekunds interval..
Og 10 klik i sekundet var bare et eksempel.. Den skal bare klikke af sig selv hele tiden..
Og nej, det skal stadig ikke bruges til noget ulovligt..
Avatar billede falster Ekspert
13. maj 2008 - 13:43 #8