Avatar billede duno Nybegynder
10. maj 2008 - 21:51 Der er 5 kommentarer

formmil med fejl, men hvorfor

<form action="http://formmail5.server.dk/formmail.pl" method="post">
<input type=hidden name="recipient" value="test@domæne.dk">
<input type="hidden" name="subject" value="Spøgsmål til mig">
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.domæne.dk/TakkeSiden.htm">

Jeg skal bruge deres formmail

http://www.scriptarchive.com/formmail.html

nogen som kan lave en simpel side, som eksempel??
Avatar billede w13 Novice
11. maj 2008 - 00:26 #1
Hvad er fejlen?
Avatar billede w13 Novice
11. maj 2008 - 00:27 #2
I din kode mangler du i hvert fald at afslutte formmailen - både med en submit-knap og en </form>, så det mangler du vel at vise?
Avatar billede duno Nybegynder
11. maj 2008 - 12:05 #3
Samlet kode :

<form action="http://formmail5.server.dk/formmail.pl" method="post">
<input type=hidden name="recipient" value="test@domæne.dk">
<input type="hidden" name="subject" value="Spøgsmål til mig">
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.domæne.dk/TakkeSiden.htm"> <table width="460" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">
    <tr align="center">
      <td width="470"> <table width="460" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">
          <tr>
            <td align="left"><table width="300" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">
                <tr>
                  <td><div align="left"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><font color="#B39546" size="1"><br>
                    Link til vare du har sp&oslash;rgsm&aring;l om <br>
                            <strong><%=Session ("kundeservice")%></strong></font>
                          <strong>
                          <input name="Url" type="hidden" id="Url" value="<%=Session ("kundeservice")%>" size="40">
                          </strong></font><font size="1"><br>
                    <br>
                      <font color="#B39546">Indtast
                        dit <strong>FORNAVN</strong>
                      i feltet</font></font><br>
                    <input type="text" name="Navn:">
                    <br>
                    </font> <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><font color="#B39546" size="1">Indtast
                      din <strong>EMAIL</strong> i
                      feltet</font><br>
                      <input type="text" name="Email:">
                      <br>
                      <font color="#B39546" size="1">Indtast
                          dit <strong>sp&oslash;rgsm&aring;l</strong> i
                          feltet</font></font><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                      </font><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                      </font></div>
                    <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                    <label>
                    </label>
                    </font><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                    <label></label>
                    </font>
                    <label>
                    <div align="left"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                      <textarea name="sporgsm&aring;l" cols="40" rows="10" id="sporgsm&aring;l"></textarea>
                    </font></div>
                    </label>
                    <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;
                    </font>
                    <p align="center"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                      </font><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                      <input type="submit" name="Submit22" value="SEND">
                      </font></p>
                  </td>
                </tr>
            </table>              </p></td>
          </tr>

      </table></td>
    </tr>
  </table>
</form>

og fejlen er

Error: Bad/No Recipient
There was no recipient or an invalid recipient specified in the data sent to FormMail. Please make sure you have filled in the recipient form field with an e-mail address that has been configured in @recipients. More information on filling in recipient form fields and variables can be found in the README file.

men jeg har jo en modtager, domænet er godt nok et andet end det hvor siden er på, men det burde vel ikke gøre en forskel
Avatar billede w13 Novice
11. maj 2008 - 12:35 #4
Kan du, hvis du retter modtageren til en email på det samme domæne?
Avatar billede duno Nybegynder
11. maj 2008 - 13:17 #5
ja, det sådan ud.. jeg har desværre ikke modtaget nogen mail, men der kommer ikke nogen fejl..