Avatar billede welcro Nybegynder
09. december 1999 - 15:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kontaktpersoner i outlook

når jeg opretter en ny kontaktperson og taster telefonnummer,indsætter outlook selv et eller andet default nummer i parantes foran: (45865898) 89 43 84 55
hvis jeg sletter det , kommer det bare igen, det driver mig til VANVID.
håber nogen har en god idé
Avatar billede thoeger Nybegynder
09. december 1999 - 16:09 #1
tror du ikke at du er kommet til at skrive dette nummer under i en landkode sådan at windows generalt tror at det nummer er dit landkode, så du skal finde et sted sandsynligvis under dit opkaldsprogram hvor der er intastet en landkode/nummer om du vil.
Avatar billede malene.holm Nybegynder
09. december 1999 - 16:10 #2
Det er fordi at det på et eller andet tidspunkt er sat som områdenummer. Og hvordan retter man så det ? jo i menuen Funktioner-indstillinger vælges faneblad generelt tryk på knappen Opkaldsindstillinger og igen på Opkaldsegenskaber her sletter du så det der står i områdenummer (som er det den skriver foran). Lyder det som om at jeg selv har prøvet det ??