Avatar billede unixshop Nybegynder
27. april 2008 - 17:46 Der er 4 kommentarer

Fjerne hvid table border

Hej Eksperter
Jeg kan simpelt hen ikke finde fejlen her:
<a href="http://www.linuxpc.dk/carpoint/billede.jpg">Billede</a>
Kode:
<table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" bordercolor="#0000FF">
    <tr height="114">
        <td width="282" id="top_venstre">&nbsp;</td>
        <td width="43" id="top_venstre2">&nbsp;</td>
        <td id="top_midt"><h1 style="padding-left: 20px;padding-bottom: 20px">Intranet</h1></td>
        <td id="top_hoejre" width="88">&nbsp;</td>
      </tr>
    <tr>
        <td valign="top">
                <?
                //Forbind til mysqlserver eller vis fejlmeddelelse
                mysql_connect("localhost","temlig","hemlig") or die(mysql_error());
                // Vælg database eller vis fejlmeddelelse
                mysql_select_db("carpoint") or die(mysql_error());
                $sql = "SELECT Gruppe FROM Medarbejdere WHERE Brugernavn = '".$_SESSION['brugernavn']."' AND Adgangskode = '".$_SESSION['adgangskode']."'";
                $query = mysql_query($sql);
                $gruppe = mysql_fetch_array($query);
                if($gruppe['Gruppe'] == 'Administrator')
                {
                ?>
                <table id="border_none" cellpadding="0" cellpadding="0" border="0">
                    <tr height="68"><td id="menu_top" width="276">&nbsp;</td></tr>
                    <tr><td id="menu_midt">
                        <table width="262" border="0" bordercolor="#FF0000">
                            <tr><td><a href="index.php?action=Opret_Blog">Opret blog</a></td></tr>
                            <tr><td><a href="index.php?action=Opret_Kunde">Opret ny kunde</a></td></tr>
                            <tr><td><a href="index.php?action=Vis_Kunder">Vis alle kunder</a></td></tr>
                            <tr><td><a href="index.php?action=Opret_Medarbejder">Opret ny medarbejder</a></td></tr>
                            <tr><td><a href="index.php?action=Vis_Medarbejdere">Vis alle medarbejdere</a></td></tr>
                            <tr><td><a href="index.php?action=Opret_Produkt">Opret nyt produkt</a></td></tr>
                            <tr><td><a href="index.php?action=Vis_Produkter">Vis alle produkter</a></td></tr>
                            <tr><td><a href="index.php?action=Opret_Bil">Opret ny bil</a></td></tr>
                            <tr><td><a href="index.php?action=Opret_Produkt_Faktura">Opret ny produkt faktura</a></td></tr>
                            <tr><td><a href="index.php?action=Opret_Bil_Faktura">Opret ny bil faktura</a></td></tr>
                            <tr><td><a href="index.php?action=Marker_Faktura">Marker faktura som betalt</a></td></tr>
                            <tr><td><a href="../index.php">Log ud</a></td></tr>
                        </table>
                          </td>
                    </tr>
                    <tr height="106"><td id="menu_bottom">&nbsp;</td></tr>
                  </table>
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2008 - 21:16 #1
Jeg vil bestemt mene at der er intet i den kode som laver Hvide Borders.

Der er vel noget mere kode som laver siden ?
Avatar billede jeppe999 Nybegynder
01. maj 2008 - 17:11 #2
Leif:
bordercolor="#FF0000"
Kig i table markørene.
Avatar billede leif Seniormester
01. maj 2008 - 18:06 #3
jeppe999: #FF0000 er ikke hvid og hvis jeg kigger på http://ljnet.dk/exp/829396/ så kan jeg ikke se nogen hvide borders da border="0"
Avatar billede jeppe999 Nybegynder
01. maj 2008 - 18:39 #4
Når ja det er rigtigt