Avatar billede powerj Nybegynder
16. april 2008 - 18:23 Der er 4 kommentarer

Bluetooth print

Hej,

Jeg er ved at lave et program der kan uskrive til en bluetooth printer i c#.

Mit problem er at efter 2 ½ side, så bliver der ikke skrevet mere på den aktuelle side, og printeren skriver videre på en ny side.

Skal man fortælle printeren at der skal skiftes til en ny side for hver side?
Lige nu smider jeg alt data ned i et byte[] array, og sender det derefter til printeren via en BT seriel port.
Avatar billede skov_p Praktikant
17. april 2008 - 09:16 #1
Ved printeren at du udskriver i feks. A4 ?
Avatar billede powerj Nybegynder
17. april 2008 - 09:29 #2
Det er jeg ikke sikker på.
Det eneste jeg sender til printeren er det data den skal udskrive.
Det er en HP Deskjet 460.
Avatar billede lasserasch Juniormester
19. april 2008 - 14:32 #3
Skriver du direkte til printeren? Hvorfor skriver du ikke til spooleren i windows og bruger printerens driver til at kommunikere med den?
Avatar billede powerj Nybegynder
24. april 2008 - 16:08 #4
Jeg udskriver fra en windows ce terminal