Avatar billede birgerflippo Nybegynder
11. april 2008 - 13:36 Der er 3 kommentarer

menu crap shit

Nej folkens herinde...... har et problem med min menu.... problemet når jeg trykker på en menu er det meningen den skal highlighte det....... det gør den dog også bare menuen lige efter.....

nåh men her har i koden.

$objTemplates = new templates;
$templatesdata= $objTemplates->getData($where);

    for($i=5; $i<=count($templatesdata)-1;$i++) {
        if($highlight==$_GET['id']) {
        $class[$_GET['id']] = "menuelementhover";
        echo $highlight;
        $highlight = 0;

        //$class[$i] = "menuelement2";
    } else
        {
        $class[$templatesdata[$i]["templateID"]] = "menuelement2";
    }

}    echo "<br />".$_GET['id'];

?>
<div class="menu">
    <table cellspacing="1" cellpadding="1">
        <tr>
            <td onclick="parent.location='index.php'" onmouseover="this.className='menuelementhover'" onmouseout="this.className='<?php echo $class["1"];?>'" class="<?php echo $class["1"];?>"><?php echo$templatesdata[0]["menutab"]; ?>
            </td>
            <?php for($i=1; $i<=count($templatesdata);$i++) { ?>
            <td onclick="parent.location='index.php?type=content&amp;id=<?php echo $templatesdata[$i]["templateID"]; ?>'" onmouseover="this.className='menuelementhover'" onmouseout="this.className='<?php echo $class[$i];?>'" class="<?php echo $class[$i];?>"> <?php echo$templatesdata[$i]["menutab"];
            }?></td>
        </tr>
    </table>
</div>

vil være meget taknemlig hvis der er nogle der kan cracke denne her.....
Avatar billede w13 Novice
11. april 2008 - 13:47 #1
Så må du vel rette:
<?php echo $templatesdata[$i]["templateID"]; ?>
til:
<?php echo $templatesdata[$i-1]["templateID"]; ?>
Avatar billede birgerflippo Nybegynder
11. april 2008 - 13:52 #2
ok mange kan godt se det nu...... men nu fucker den noget andet op i menuen..... når jeg trykker på den anden menu i rækken, marker den både den første og den anden....

og når jeg trykker på den første menu marker den ikke
Avatar billede birgerflippo Nybegynder
11. april 2008 - 13:57 #3
samt den udskriver den forkerte content.... den tager content på menuen før den valgte