Avatar billede ingolf Nybegynder
09. december 1999 - 00:18 Der er 2 kommentarer

brug af responsknapper - kopiering af afstemning giver rodet opstilling

Hvis man foretager en lille afstemning ved hjælp af responsknapper i Outlook, og ønsker at delagtiggøre de forespurgte bagefter i hvad de enkelte forespurgte ved afstemningen har svaret, så synes jeg at man mangler en mulighed for bare at kunne sende den første (oprindelige) email rundt med spørgsmålene og nu med alle besvarelser. Men jeg kan ikke se den mulighed? Skal man virkelig kopiere alle svarene til en ny email? Jeg må da konstatere at det står vildt rodet efter indsæt. Har jeg overset noget?
Avatar billede malene.holm Nybegynder
09. december 1999 - 09:37 #1
Hvis du åbner den mail som du sendte, den ligger i sendt bakken, så kan du i informations linien se hvad de forskellige har svaret. Den kan du jo så sende videre.
Avatar billede ingolf Nybegynder
09. december 1999 - 09:47 #2
malene.holm
Det er det, jeg synes giver en meget rodet opstilling ved kopiering og indsætning i en ny email. Kollonne opstillingen forsvinder totalt for mig, og jeg vil ikke synes, jeg kan være bekendt at fremsende det. Kunne man da bare besvare alle med den oprindelige mail med hele afstemningsopstillingen i. Alle emailadresser sidder jo i den oprindelige mail, plus afstemningsresultatet nu.