Avatar billede zelman Nybegynder
01. april 2008 - 11:40 Der er 1 løsning

Knap til at åbne Form/Script i en Windows Applikation.

Oprettet et Visual Basic - Windows Applikation projekt i Visual Studio 2003.

Projektet indeholder 2 Forms
1. Main.vb
2. Printere.vb

I Main har jeg oprettet en Knap, som skal åbne formen Printere. Har prøvet

Private Sub Printere_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Printere.Click
        Printere.Show()
End Sub

uden held?

Under Printere vil jeg også gerne have en Knap, som kalder et VBS script i projektet "alle_printere.vbs"?
Avatar billede zelman Nybegynder
02. april 2008 - 12:54 #1
Selvgjort er velgjort

    Private Sub Printere_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Printere.Click
        Dim vPrintere As Printere = New Printere
        vPrintere.Show()
    End Sub