Hej!!Jeg har en amin klasse som kodet, det jeg ska jeggære at implementere header filen til klassen, men jeg aner ikke hvordan jeg skall gribe det an? jeg ved hellere om der både skal laves en header fil og cpp fil.
#include "twoDShape.h” // Get the Shape classes #include <stdlib.h> // standard random generator is here #include <ctime> #include <vector>
using namespace std;
int main() { int numElements = 20; // number of elements under test vector<Shape *> graphicElements(numElements);
// Make three different shapes and store them in an array Shape *shapes[ ] = {new Circle};//, new Square, new Triangle};
srand((unsigned)time(0)); // seed (i.e. start) the random generator int i; // randomly get elements from array of elements and store them in the vector for ( i = 0; i < numElements; ++i) graphicElements[i] = shapes[ rand() % 3 ]; for ( i = 0; i < numElements; ++i ) graphicElements[i]->draw(); // draw (i.e. print) all stored elements in vector return 0; }
Jeg er ikke i stand til at dekode din sidste kommentar...
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.