Avatar billede matthew-dk Nybegynder
27. marts 2008 - 16:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Formatere uden cd

Hej
Min computer er snart fyldt op til renden med "lort", så ville gerne  starte på en frisk. Det er mig bekendt nemmest med en formatering (tror jeg det hedder? Eller hard reset, i ved hvad jeg mener).
Problemet er bare at jeg ikke kan finde XP home cd'en, og firmaet jeg købte computeren af, er gået konkurs.
Nogle der ved om der er andre måder at formatere end ved at bruge cd ?
Avatar billede gurly Praktikant
27. marts 2008 - 16:52 #1
hvordan vil du så efterfølgende instalere windows igen hvis du ikke har xp cd´en ?
Avatar billede matthew-dk Nybegynder
27. marts 2008 - 17:38 #2
Det var enlig også det jeg ville have svar på :)
Kan det lade sig gøre?
Eller er der andre måde at få fjernet det meste af det der er på?
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2008 - 17:44 #3
Hvad med at lukke nogle af dine åbne spørgsmål
Avatar billede matthew-dk Nybegynder
27. marts 2008 - 18:50 #5
Tror jeg har gjort det nu?
Fejl fra min side, vidste ikke lige man skulle sådan noget :D
27. marts 2008 - 20:10 #7
http://www.eksperten.dk/spm/810606 ?
http://www.eksperten.dk/spm/799795 ?

(Desuden tog du selv Point 'retur' i denne tråd ... - bare så du ved det til en anden gang ...)
Avatar billede matthew-dk Nybegynder
27. marts 2008 - 20:24 #8
Hvordan lukker jeg dem?
Kan ikke acceptere eller afvise noget?
Hov, det må i undskylde
Avatar billede langbein Nybegynder
31. marts 2008 - 01:10 #10
PC'en som det gjelder er vel formodentlig merket med et Windows lisensnummer. Hvis du har dette, så kan det vel være at du kan få tak i en ny CD, for eksempel fra MS.
Avatar billede matthew-dk Nybegynder
31. marts 2008 - 15:35 #11
Har snakket med Ms og de kunne ikke sende mig en ny ..
Så nu har jeg bastilt en ny cd med Licens og det hele, tak for hjælpen :)