Avatar billede tblaster Nybegynder
22. marts 2008 - 13:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bruge variabel i document.all kald.

Hejsa

Jeg har en funktion som nedenstående:

function fsa(obj) {
    alert(document.all.Adgang_6.style.height);
}

Hvordan får jeg adgang til at benytte værdien i obj i min document.all kald? Jeg vil altså gerne have erstattet mit tal med den værdi jeg har i obj, altså noget som føglende:
document.all.Adgang_[Værdi fra obj].style.height

På forhånd tak.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. marts 2008 - 13:36 #1
document.all["Adgang_"+[Værdi fra obj]].style.height

Men det er håbløst gammeldags at bruge document.all - i dag er det document.getElementById
Avatar billede tblaster Nybegynder
22. marts 2008 - 14:15 #2
Ok, takker. Smid et svar.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. marts 2008 - 14:19 #3
Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, og accepter dit eget svar.
Avatar billede tblaster Nybegynder
22. marts 2008 - 14:27 #4
lukker
Avatar billede olebole Juniormester
22. marts 2008 - 15:07 #5
<ole>

- men husk, at når du bruger document.getElementById (og det gør du naturligvis), så _skal_ du bruge en ID på elementet ... ikke en name-attribut  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. marts 2008 - 15:33 #6
Det siger da sig selv, Ole. Den hedder getElementBy******Id****** - så man skal have et id.
Avatar billede olebole Juniormester
22. marts 2008 - 16:55 #7
Nu kan man aldrig helt vide i hvilken tilstand, jeg optræder - men jeg er nu ret sikker på, det var mig - og ikke den selv - der sagde sådan  ;o)

Naturligvis siger det sig selv, Erik ... men erfaringen fra Eksperten fortæller mig bare, at 'det' ikke siger sig selv til alle. Noget tyder på 'det' er ret godt til at holde tæt med den slags detaljer  ;o)
Avatar billede roenving Novice
22. marts 2008 - 21:56 #8
-- eller netop ikke holde det tæt til kroppen, men altå brede det ud over alt !-)
Avatar billede grace45 Nybegynder
22. oktober 2010 - 19:49 #9
Hej min kære,
Hvordan har du i dag, jeg håber, at alle er godt med dig. Jeg er ked af at bekymre dig med min Forslag til et forhold med dig, men jeg ved, at du vil imødekomme min anmodning i god tro og forståelse. Jeg har brug for dig i forretningsbetingelser og rådgive. Mit navn er Grace Dabah jeg bare gik gennem din profil har ingen andre muligheder end at lade dig vide, at jeg er interesseret i at have et forhold med dig, vil jeg også gerne vide dig mere, kan du sende en mail til min e-mail adresse (grace_11dabah @ yahoo.com), så jeg kan sende dig flere oplysninger om mig selv inklusive mit billede. Jeg tror, vi kan gå herfra. Men huske på, at kærlighed ikke har nogen farver barriere, ingen uddannelsesmæssige tilbage jorden barriere, ingen socio-økonomiske barrierer, religiøse, sprog, nationalitet eller afstand hindring, det eneste vigtige der er kærlighed. Jeg venter på din mail til min e-mail adresse ovenfor.
Med venlig hilsen,
Miss Grace.