Avatar billede radiohead Nybegynder
20. marts 2008 - 11:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Loope array items med intervaller

Hej

Jeg har et lille problem, som jeg ikke helt kan gennemskue/kender midlerne til.

Jeg har et array med omkring 10 strenge.

Disse 10 strenge vil jeg gerne have udskrevet i en liste.
Dog med 2 minutter mellem hver. Altså således at item(1) bliver udskrevet 2 minutter efter item(0).

Nogen forslag til hvordan det kan fixes nemmest/bedst?
Avatar billede kalp Novice
20. marts 2008 - 11:12 #1
ja, men du bliver nød til, at lave dit array fra codebehind, men oprette det som et javascript array, som du tilføjer din ASP.NET side!
ellers kan du ikke rigtig gøre det der.

og så skal du gøre det i JavaScript det med interval..
mener det er funktionen setTimeOut('FunctionToRun',200000)

nu håber jeg 200000 er 2min he he
Avatar billede radiohead Nybegynder
20. marts 2008 - 11:24 #2
tak for det.

Har du nogen erfaring med ajax timer-control? overvejede lidt om den kunne hjælpe mig nemlig.
Avatar billede kalp Novice
20. marts 2008 - 11:38 #3
nope desværre ikke, men AJAX er nemt at arbejde med normalt.

men hvis du ikke har arbejdet med det så meget, så tror jeg det er hurtigere bare selv at lave det:)
med javascript.

fra codebehind laver du din javascript kode som en string.
og du tilføjer den siden med en metode fra this.Page.ClientScript.xxxx

men ellers må du jo sige hvilken del du ikke forstår, så uddyber jeg det.
Avatar billede radiohead Nybegynder
20. marts 2008 - 11:40 #4
Jo, jeg er helt med, og tak for hjælpen. :)
Lidt længere er jeg kommet.

Du må gerne lægge et svar :)
Avatar billede kalp Novice
20. marts 2008 - 11:41 #5
super - det vil nemlig helt sikkert fungere:)