Avatar billede dxlil Nybegynder
19. marts 2008 - 18:31 Der er 3 kommentarer

Inkludere php i visual basic

Hej!
Jeg er igang med et admin panel til min hjemmeside. Panelet er lavet i visual basic (panelet er et program) og det vilel være meget lettere hvis man kunne inkludere php i visual basic. Kan man det? er der nogen der ved hvordan man gør ?Det ville være super hvis der var en der kunne vise mig hvordam man gør hvis det er muligt! :-)

200 points på spil, det burde være fristende :- )

MVH.
DXlil
Avatar billede sjh Nybegynder
19. marts 2008 - 18:34 #1
Du vil atlså køre et php-script i vb ??
Avatar billede dxlil Nybegynder
19. marts 2008 - 18:52 #2
Ja?
Avatar billede sjh Nybegynder
19. marts 2008 - 19:32 #3
Ja det skal du nok ikke regne med.. med mindre du køre det gennem en console eller en batch-file..