Avatar billede moroax Nybegynder
19. marts 2008 - 04:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

visible = true = ingen resultat

Jeg har en DropDownList1 og et pnUser felt, pnUser er sat til visible="true" som standard, men skal skjules når værdi 1 i dropdown listen vælges..
- har prøvet og prøvet uden held, med kommandoen:
Select Case DropDownList1.SelectedValue

og denne her:
Select Case DropDownList1.SelectedItem.Value
            Case 0
                pnUser.Visible = True
                Response.Write("her: " & DropDownList1.SelectedValue)
            Case 1
                pnUser.Visible = False
                Response.Write("her: " & DropDownList1.SelectedValue)
        End Select

de 2 x:
Response.Write("her: " & DropDownList1.SelectedValue)
Viser hvad der valgt, så den er jhavnet på rette sted, nægter bare at skjule mine felter...

til start havde jeg kodet det ind i aspx.vb filen under onload, men det virkede ikke, så nu er koden i selve aspx filen...

// MoRoax...
Avatar billede moroax Nybegynder
19. marts 2008 - 04:41 #1
DAmm....

kodning på de sene nattetimer ... - gaab...

flyttede koden op i toppen af siden, og det virkede - DOG stadig ingen kontakt med min aspx.vb side :(

//
Avatar billede flashit Nybegynder
19. marts 2008 - 08:56 #2
Har du sikret at du ikke sætter visible til true i page load, når det er et portback?

if not page.isPostBack then
pnUser.Visible = True
end if