Avatar billede nwn Nybegynder
06. marts 2008 - 19:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Server informationer fra Neverwinter nights server

Hej

Er det muligt at få informationer fra en Neverwinter Nights server ? (Neverwinter Nights er et spil)

Jeg vil meget gerne have det i en applikation, hvor den så kan skrive status, server name, module name, online players, max players, og dernæst en listBox, hvor alle online player names er i.

Jeg har kigget lidt på http://www.eksperten.dk/spm/768458, men eftersom jeg aldrig før har prøvet sådan noget, kunne jeg godt bruge noget hjælp.

Jeg siger ikke i skal lave det for mig, men hjælpe mig henad vejen, tak (:

Har IP, Port, Server admin password og lignende klar.
Avatar billede nwn Nybegynder
06. marts 2008 - 19:32 #1
Glemte lige at sige, at det kører over UDP (:
Avatar billede baxos Nybegynder
07. marts 2008 - 18:15 #2
Ved ikke om det er muligt ved lige præcist dette spil, men der er rigtig mange MMORPG(?) spil der har nogle .xml filer liggende til sådan slags applikationer
Avatar billede nwn Nybegynder
08. marts 2008 - 00:23 #3
Det er muligt at få det ud på nettet, med PHP, nogle programmer, imports til selve modulet og lign, så det burde også være muligt med C#.

Til PHP: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Scripts.Detail&id=2612
Avatar billede nwn Nybegynder
10. marts 2008 - 09:12 #4
Lukker igen så...