Avatar billede skurggman Nybegynder
06. marts 2008 - 18:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webbrowser control'en

Hej,

Jeg er ved at lave en mini browser der skal holde øje med hvor og hvordan folk bevæger sig på nettet. I den sammenhæng er jeg stødt på det problem at webbrowser controllen åbner alle popups og nye vinduer i IE vinduer - hvilket gør at jeg ikke længere har kontrol.

Jeg har fundet de forskellige eventhandlers til _newwindow _navigated og _documentcompleted - men kan ikke få dem til at spille sammen om at holde IE vinduerne væk...

Hvordan kan jeg gøre det? Eller få kontrol over de IE vinduer, hvilket jeg dog ikke tror er muligt.
Avatar billede kalp Novice
06. marts 2008 - 18:30 #1
prøv
webbrowser1.silent = true;
Avatar billede skurggman Nybegynder
06. marts 2008 - 18:39 #2
Der er ikke noget der hedder Silent :(
Avatar billede kalp Novice
07. marts 2008 - 01:45 #3
tilføj dette event til din browser
            this.webBrowser1.NewWindow += new System.ComponentModel.CancelEventHandler(this.webBrowser1_NewWindow);

og denne kode

  private void webBrowser1_NewWindow(object sender, CancelEventArgs e)
        {
            e.Cancel = true;
        }
Avatar billede skurggman Nybegynder
07. marts 2008 - 09:19 #4
Jep det har jeg prøvet - det forhindrer også popup vinduerne fint, men jeg vil gerne have indholdet af de popups man klikker på fremvist i mit browser vindue, således jeg kan måle om folk klikke på reklamerne eksemepelvis.
Avatar billede skurggman Nybegynder
11. marts 2008 - 20:17 #5
lukker...