Avatar billede bergses Nybegynder
29. februar 2008 - 13:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 klik for at køre event

Jeg er mange gange stødt på problemer ved events, hvor man skal klikke to gange for at køre eventet. Denne gang er det ved brug af ASP:MENU.

Hvis jeg breakpointer i eventen kan jeg se, at navigateurlen er tildelt, men siden opdaterer altså ikke. Jeg ønsker ikke at bruge sitemap til min menu. Jeg har via andre forums fundet ud af, at problemet kan være forbundet med Masterpages, hvilket jeg benytter.

Min kode ser således ud:

ASP-code:
asp:Menu ID="articlesHeadLinemenu" runat="server" Orientation="Horizontal"
            onmenuitemclick="articlesHeadLinemenu_MenuItemClick">
        <Items>
        <asp:MenuItem Text="Artikel" Value="0"></asp:MenuItem>
</Items></asp:Menu>

Code-behind:
protected void articlesHeadLinemenu_MenuItemClick(object sender, MenuEventArgs e)
{
articlesHeadLinemenu.Items[0].NavigateUrl = "displayArticle.aspx"
}
Avatar billede bergses Nybegynder
02. marts 2008 - 18:17 #1
Ingen hjælp..?? :( Mangler I uddybbende informationer, så spørg endelig!
Avatar billede bergses Nybegynder
27. marts 2008 - 13:50 #2
lukket