Avatar billede kobber Nybegynder
28. februar 2008 - 16:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hotspots i FrontPage - hvordan?

Jeg har et html-dokument med tabeller og i en af tabellerne har jeg en menu-linje bestående af en jpg-fil lavet i PhotoShop.

På denne billed-fil har jeg skrevet menuen over sitet (velkommen, profil, kontakt o.s.v.). Det er skrevet med en sjælden skrifttype og derfor lavet det i PhotoShop. Jeg vil nu lave hotspots og så vidt jeg ved skal man åbne billed-toolbaren, men det er som om at jeg ikke kan markere billed-filen og derfor er alle tools i toolbaren ikke tilgængelige.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede nilsen Nybegynder
28. februar 2008 - 17:45 #1
gd
Når du klikker på bildet markeres det.
Den ønskede toolbar åbnes.
På høyere side af toolbaren sitter 4 hotspotværktøjer
Klik et sted på bildet og træk med musen størelsen på det ønskede hotspot.
Når du slipper venstre museknap åbnes et nyt vindu hvor du skal angive hva hotpsotet skal pege på.
mvh
Nilsen
Avatar billede kobber Nybegynder
28. februar 2008 - 20:52 #2
Det eneste der sker er at cursoren står og blinker, den markerer ikke billedet og jeg kan ikke vælge noget i toolbaren?
Avatar billede nilsen Nybegynder
28. februar 2008 - 23:07 #3
Det forstår jeg ikke
når du fører markøren inn over bildet så blir den til en pil, klikker du så med venstre museknap blir bildet markeret.
Cursoren blinker vel ikke over bildet??
Avatar billede chrisscan Juniormester
14. marts 2008 - 13:30 #4
Du har nok ikke sat frontpage til at vise den værktøjslinie:
Vis -> værktøjslinier -> billeder
Så vil den boks nilsen snakker om komme frem. Og dine muligheder for at lave hotspots ligger i højre side af den.
Avatar billede chrisscan Juniormester
02. april 2008 - 16:35 #5
Takker for points