Avatar billede bertelsenbo Nybegynder
27. februar 2008 - 20:08 Der er 1 løsning

Design view og Split view virker ikke

Jeg har brugt Visual Web Developer 2008 Express i et stykke tid på min bærbar, og jeg ville installere det på min stationære der kører Vista. Dog virker ‘design view’ eller ’split view’ ikke! Billedet i rammen fryser, men ikke hele programmet, kun det firkant der skulle vise mig design siden. Split view når ikke engang at dele sig i to, men opfører sig ligeledes.

Jeg har at skiftet grafikkortdriveren, geninstalleret hele molevitten; .NET og VS 08 op til 3 gange! Jeg blev endda så desperat at jeg forsøgte at ændre tema på Windows, men ak: intet virker. Det ser ikke ud til at nogen har haft et lignende problem indtil videre. Æv.
Jeg har installeret Visual Web Developer 2005 Express som uden problemer fungerer med ‘design view’! Any thoughts?
Avatar billede bertelsenbo Nybegynder
05. april 2008 - 19:04 #1
Well. Format c:/ virkede :-)