Avatar billede anettehansen Nybegynder
26. februar 2008 - 15:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows Medie Player Error

Kære eksperter

Jeg håber virkelig at I kan hjælpe mig. Jeg har for en lille uge siden købt en ny computer (med VISTA) og alt fungerede perfekt ved brug af den preinstallerede Windows Live Messenger. I dag rekonfigurerede jeg min trådløse router og efter tilslutning af dette netværk har jeg ikke længere været i stand til at kunne logge på. Her er fejlmeddelelsen:

http://i126.photobucket.com/albums/p114/kellyforum/Image1.jpg

Jeg har søgt over alt på internettet omkring denne fejl og læst i mange forums, mange af løsningerne har jeg ikke kunnet forstå pga min manglende viden på eksempeltvis .dll filer og andet og andre foreslag har jeg i timer nu forsøgt mig med uden held. Jeg har prøvet alt tænkeligt (af hvad jeg kender til) og intet hjælper. Under Funktioner-Instillinger-Forbindelse får jeg denne besked:

http://i126.photobucket.com/albums/p114/kellyforum/Image2.jpg

Det er som om selve programmet ikke kan få forbindelse med mit trådløse netværk siden den stadig skriver at jeg er tilkoblet med kabel... eller hvad? MSG er meget vigtig for mig da jeg bruger den dagligt med arbejde så jeg håber virkelig at I kan hjælpe mig.

På forhånd mange mange tak,
Anette
Avatar billede anettehansen Nybegynder
26. februar 2008 - 16:04 #1
Jeg undskylder inderligt for at have skrevet Windows Medie Player Error i overskriften når det i virkeligheden er Windows Live Messenger :( ved virkelig ikke hvad der er gået galt der...
Avatar billede anettehansen Nybegynder
03. marts 2008 - 16:43 #2
a